مدیر آموزش و پژوهش شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان:

نخستین همایش مجریان و سازندگان ذی صلاح صنعت ساختمان برگزار می شود

بیت اله بدرلو، مدیر آموزش، پژوهش و ترویج شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی همایش مرتبط با مجریان و سازندگان ذی صلاح در صنعت ساختمان با حضور روسای انجمن ها و تشکل های صنفی فعال در صنعت ساختمان برگزار شد. در این جلسه به واکاوی فعالیت و نقش آفرینی مجریان و سازندگان ذی صلاح در صنعت ساختمان پرداخته شد تا با شناخت بیشتر و همه جانبه از زوایای مختلف نقش مجریان و سازندگان ذی صلاح در صنعت ساختمان بتوان فرصت های ممکن در این زمینه را بهتر بررسی کرده و همایش پربارتری را میزبان بود.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیت اله بدرلو، مدیر آموزش، پژوهش و ترویج شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی همایش مرتبط با مجریان و سازندگان ذی صلاح در صنعت ساختمان که به میزبانی شورای مرکزی این سازمان برگزار شد، گفت: یکی از مهم ترین سرفصل های قانونی که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها به منظور ارتقا کیفیت ساخت و ساز نسبت به اجرای آن متعهد هستند، پرداخت و توجه به مجریان و سازندگان ذی صلاح در صنعت ساختمان است. چرا که از جمله مهم ترین عوامل کلیدی که نقشی اساسی در تعیین کیفیت ساخت و ساز ایفا می کند، مجریان و سازندگان ذی صلاح است.

به گفته وی، از آن جایی که در شرایط امروز، مجریان ساختمانی در بسیاری از ساخت و سازها همچنان بکارگیری نمی شوند؛ بنابراین سازمان نظام مهندسی ساختمان به منظور برطرف کردن این نقیصه، برگزاری این همایش را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش، پژوهش و ترویج شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه جلسه امروز با حضور روسای انجمن ها و تشکل های صنفی فعال در صنعت ساختمان برگزار شد، ادامه داد: در این جلسه به واکاوی فعالیت و نقش آفرینی مجریان و سازندگان ذی صلاح در صنعت ساختمان پرداخته شد تا با شناخت بیشتر و همه جانبه از زوایای مختلف نقش مجریان و سازندگان ذی صلاح در صنعت ساختمان بتوان فرصت های ممکن در این زمینه را بهتر بررسی کرده و همایش پربارتری را میزبان بود.