رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان:

توجه به كل زنجيره ساخت مسكن، الزامي است

حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاكيد بر اينكه يكي از مهم ترين رويكرد سازمان نظام مهندسي ساختمان در دوره كنوني توجه به كل خانواده صنعت ساختمان و همه فعالان در زنجيره ساخت مسكن است، گفت: در همين راستا تلاش كرده ايم تا با همه بازيگران صنعت ساختمان در بخش هاي مختلف توليد، ساخت و … روابط خود را احيا يا بعضا تحكيم كنيم.

به گزارش روابط عمومي شوراي مركزي سازمان نظام مهندسي ساختمان، حمزه شكيب، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان، در نخستين كنگره ملي راهبردهاي پيشرفت صنعت ساختمان، با تاكيد بر اينكه يكي از مهم ترين رويكرد سازمان نظام مهندسي ساختمان در دوره كنوني توجه به كل خانواده صنعت ساختمان و همه فعالان در زنجيره ساخت مسكن است، گفت: در همين راستا تلاش كرده ايم تا با همه بازيگران صنعت ساختمان در بخش هاي مختلف توليد، ساخت و … روابط خود را احيا يا بعضا تحكيم كنيم.

وي افزود: متعهد مي شويم كه اين دست از كنگره ها را به طور فصلي برگزار كنيم و نوبت بعدي چنين برنامه هايي كه در راستاي ايجاد وفاق است در خرداد ماه است.

به گفته اين مقام مسئول، ارتقاي كيفيت ساخت مسكن يكي ديگر از مولفه هايي است كه بر آن تمركز كرده ايم و مي توان قول داد كه در اين حوزه شاهد تغيير و تحولات جدي و عميقي هستيم؛ در اين راستا ساز و كارهايي را نيز فراهم كرده ايم كه يكي از اين مكانيزم ها ارتقاي دانش و مهارت فني مهندسين در كل كشور است.

شكيب تصريح كرد: براي رسيدن به هدف ارتقاي كيفيت ساخت مسكن لازم است تا در تعامل سازنده با نهادهايي مانند مجلس شوراي اسلامي، سازندگان و … قرار گيريم و در صورتي كه چنين تعاملي نباشد نمي توانيم به هدف خود دست يابيم.