پیگیر نهایی شدن موضوع شناسنامه فنی ساختمان، هستیم

حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در سیصد و بیستمین جلسه این شورا با اشاره به اینکه پیگیر نهایی شدن مقوله شناسنامه فنی ساختمان از وزارت راه و شهرسازی هستیم، گفت: در همین راستا نامه ای را خطاب به وزیر راه و شهرسازی ارسال کرده ایم و این وزارت خانه نیز در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در سیصد و بیستمین جلسه این شورا با اشاره به اینکه پیگیر نهایی شدن مقوله شناسنامه فنی ساختمان از وزارت راه و شهرسازی هستیم، گفت: در همین راستا نامه ای را خطاب به وزیر راه و شهرسازی ارسال کرده ایم و این وزارت خانه نیز در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: حدود یک میلیون و 600 هزار پرونده پیرامون مشکلات متفاوت سازمان نظام مهندسی ساختمان در دیوان عدالت اداری وجود دارد؛ طی جلسه ای که با یکی از معاونین دیوان عدالت اداری انجام گرفت، مقرر شد تا هر یک از این شکایات پس از ایجاد گردشی که حول شکایت موجود انجام می شود، تا حصول نتیجه، بررسی و پیگیری شود.

به گفته این مقام مسئول، پیروی حل چالش های تعارض منافع نیز قرار است نامه نگاری هایی انجام شود که به زودی نتیجه این بررسی ها و نامه نگاری ها اعلام می شود.