رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان:

بايد شفافيت لازم را در سازمان هاي نظام مهندسي ساختمان كشور ايجاد كنيم

حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: ما باید بتوانیم شفافیت لازم را در سازمان های نظام مهندسی ایجاد کنیم تا سوالات شما پاسخ داده شود. این اقدام با انجام سامانه یکپارچه کشوری در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمزه شکیب، رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان در آيين افتتاحيه پنجمين همايش بررسي فني و حقوقي فروريزش ساختمان ها، با بيان اينكه ایجاد حس تعلق سازمانی در بین مهندسین یکی از رویکردهای شورای مرکزی است، گفت:در دوره نهم شورای مرکزی با این رویکرد که مهندسین سازمان را خانه خودشان بدانند و آنها هویت بخش خانه خود هستند.

وي افزود: همه ما در جامعه مهندسی مسئولیت داریم و هر فردی به نوبه خود مسئول است.مهندسین ما در کشور باید جزو بهترین های منطقه باشند و باید برای هریک از موضوعات راه حل داشته باشیم و سرمایه های ملی را حفظ کنیم.

شكيب با اشاره به اينكه در مورد بیمه مهندسین اقدامات خوبی انجام شده و در سطح ملی و استانی در حال پیگیری هستیم ، تصريح كرد: ما باید بتوانیم شفافیت لازم را در سازمان های نظام مهندسی ایجاد کنیم تا سوالات شما پاسخ داده شود. این اقدام با انجام سامانه یکپارچه کشوری در حال انجام است.