جزئیات پانزدهمین جلسه کمیسیون بیمه، مالیات و خدمات رفاهی، منتشر شد

پانزدهمین جلسه کمیسیون بیمه، مالیات و خدمات رفاهی در روز سه شنبه مورخ 28 آذر 1402 به صورت حضوری در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، پانزدهمین جلسه کمیسیون بیمه، مالیات و خدمات رفاهی در روز سه شنبه مورخ 28 آذر 1402 به صورت حضوری در سالن جلسات شورای مرکزی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا گزارشی از عملکرد کمسیون توسط سیدمجید حسینی، رئیس، فرشاد گوران نائب رییس و آقا باقری، دبیر کمسیون بیمه، مالیات و خدمات رفاهی ارائه شد.

پس از آن در خصوص هم سان سازی تفاهم نامه ها برای استفاده ازخدمات رفاهی، ورزشی، بیمه ای در سطح کشور مقرر شد کلیه تفاهم نامه های موجود درسطح استان ها بازبینی شود و به صورت وحدت رویه در سطح کشور باشد.

همچنین در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی در ماه های آینده بحث و برسی شد و پیشنهاداتی در مورد برگزاری مسابقات والیبال بانوان و آقایان و همچنین مسابقات شطرنج و دارت برای بانوان و آقایان مطرح ومقرر شد پس از گزارش نمایندگان رفاهی استان ها، به کمیسیون تصمیم گیری و از طریق روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، اطلاع رسانی شود.

×