برگزاری مسابقات فوتسال سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور در استان قزوین

مسابقات فوتسال اعضای سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، مسابقات فوتسال اعضای سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان قزوین برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم از ۱۵ استان کشور شرکت کردند. این در حالی است که پس از دوران تلخ و سخت کرونا و با توجه به برگزار نشدن مسابقات فوتسال سازمان های نظام مهندسی کشور از سال ۹۶، به لحاظ ایجاد انگیزه بین مهندسین، افزایش شور، نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی اعضاء و همچنین فراگیری رفتارهای اجتماعی در بین مهندسین، کمسیون بیمه و خدمات رفاهی شورای مرکزی این سازمان تصمیم به برگزاری مسابقات مختلف در استان های کشور گرفت که اولین دوره مسابقات در زمینه دوچرخه سواری به میزبانی استان گلستان برگزار شد.

دومین دوره مسابقات در رشته تنیس روی میز، در استان مرکزی انجام شد و سومین دوره مسابقات به میزبانی استان قزوین در رشته فوتسال بین ۱۵ استان برگزار شد که استقبال گسترده مهندسین را در پی داشت.

قرعه کشی رقابت ها در روز ۱۴۰۲/۷/۱۷ با حضور سید مجید حسینی، عضو و رئیس کمیسیون رفاهی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، شعبانیان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، باجیوند، رئیس هیئت فوتبال استان قزوین و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور، اعضای هیئت مدیره و کمیته برگزاری مسابقات به صورت حضوری و مجازی برگزار شد که تعدادی از سرپرستان تیم سایر استان ها نیز در این قرعه کشی به صورت مجازی حضور داشتند. لازم به ذکر است پذیرش تیم ها از روز ۱۴۰۲/۷/۲۵ انجام شد و مسابقات از ۱۴۹۲/۷/۲۶ شروع و تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۱ ادامه داشت.

مراسم افتتاحیه نیز در روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۶ ساعت ۱۶:۳۰ در محل سالن مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد؛ باوجود گذشت چند سال از برگزاری آخرین مسابقات، سطح مسابقات بسیار بالا و رقابت ها تنگاتنگ بود و در نهایت ۴ تیم کردستان، خوزستان، قزوین و تهران به مرحله فینال راه یافتند، مسابقات فینال در روز دوشنبه ۴۰۲/۸/۱ با پیروزی تیم کردستان به پایان رسید. استان خوزستان در جایگاه دوم، استان قزوین و استان تهران به صورت مشترک سوم شدند.