راه اندازی واحد پژوهش در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور ، مهندس فرج زاده ها در نامه اي به سازمان نظام مهندسي ساختمان استان ها خواست تا واحد هاي آموزش و پژوهش مستقل از هم راه اندازي و فعاليت نموده و همچنين واحد پژوهش در صورت عدم راه اندازي دراستان ها راه اندازي شود .

گفتني است متن نامه مهندس علي فرج زداه ها نايب رئيس اول سازمان نظام مهندسي ساختمان به رياست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان ها به شرح ذيل مي باشد :

رياست محترم سازمان نظام مهندسي ساختمان استان (كليه استانها)
با سلام و تحيات؛
احتراماً به استحضار مي رساند برطبق مصوبات جلسه 18 كميسيون آموزش،پژوهش و پروانه اشتغال شوراي مركزي در روز سه شنبه مورخ 21/9/1391، مبني بر استخدام پرسنل شاغل در واحد آموزش و پژوهش استانها به صورت تمام وقت، خواهشمند است دستور فرمائيد نسبت به اجرايي نمودن اين مصوبه و نيز ارسال موارد زير به اين دفتر در اسرع وقت اقدامات لازم مبذول گردد.
1- ارسال ليست اسامي- شماره تماس به همراه داخلي مربوطه- آدرس ايميل مدير، مسئول و كارشناس آموزش به صورت مجزا
2- ارسال ليست اسامي- شماره تماس به همراه داخلي مربوطه- آدرس ايميل مدير، مسئول و كارشناس پژوهش به صورت مجزا
*همچنين ذكر اين نكته ضروري است چنانچه سازمان نظام مهندسي در استاني از مسئول و يا كارشناس آموزش و پژوهش واحدي استفاده مي نمايد، طبق مصوبه اخير كميسيون آموزش شوراي مركزي ملزم به احداث واحد پژوهش و استخدام كارشناس پژوهش به صورت مجزا و تمام وقت مي باشد. در اين زمينه نيز اميد است هرچه سريعتر اقدامات لازم معمول و نتيجه به اين دفتر گزارش شود.