ورود كميسيون آموزش،پژوهش،آزمون و انتشارات شوراي مركزي به موضوع زلزله

گزارش عملكرد كميسيون آموزش،پژوهش،آزمون و انتشارات شوراي مركزي از ابتداي سال 1396 تاكنون منتشر شد. براساس اين گزارش كميسيون ياد شده با تشكيل 4 كارگروه با عناوين: آموزش مستمر، آموزش همگاني و ترويج، پژوهش، و انتشارات فعاليت هاي خود را پي گرفته است.

گزارش عملکرد کمیسیون آموزش،پژوهش،آزمون و انتشارات  شورای مرکزی از ابتدای  سال 1396 تاکنون منتشر شد. براساس این گزارش کمیسیون یاد شده با تشکیل 4 کارگروه با عناوین: آموزش مستمر، آموزش همگانی و ترویج، پژوهش، و انتشارات فعالیت های خود را پی گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، تازه ترین اقدام این کمیسیون،  جمع‌آوری تجربیات و گزارش های سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان از زلزله اخیر کرمانشاه با در نظر گرفتن سایر رشته‌های هفت‌گانه مهندسی و مسائل اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی و فرا‌رشته‏ای در قالب یک کتابچه است. یک کارگروه تخصصی با حضور نمایندگانی از سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، مرکز تحقیقات مسکن، دانشگاه‌ها و سایر افراد ذی‌صلاح در انجام این مهم مشارکت داشته و برای برگزاری هرگونه همایش، سمینار و دوره آموزشی برنامه‌ریزی، کرده است. تهیه گزارش های جامع فنی و تخصصی از تمامی ابعاد مدیریت بحران در زلزله و بلایای طبیعی و تعیین ساختار مشخص جهت بحران‌های غیرقابل پیش‌بینی از دیگر محورهای فعالیت انجام شده در این حوزه است.
کمیسیون آموزش،پژوهش،آزمون و انتشارات  شورای مرکزی همچنین پرسشنامه طرح پژوهشی (پروپوزال)  با موضوع زلزله جهت تصویب  به هیأت رئیسه شورای مرکزی ارسال کرده است.
از جمله پیگیری های این کمیسیون، تخصیص درصدی از بودجه سالیانه شورای مرکزی و سازمان نظام مهندسی هر استان جهت حمایت از طرح ها ی تحقیقاتی، کتب و مقالات پژوهشی و تقدیر از پژوهشگران برتر است.
مشروح این گزارش را که در نشست 232 شورای مرکزی ارائه شد درفایل پایین ملاحظه فرمایید.
بارگیری پیوست‌ها: