به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان؛

همایش ملی « جایگاه شهرسازان در فرآیند ساخت و ساز شهری » برگزار می شود

همایش ملی « جایگاه شهرسازان در فرآیند ساخت و ساز شهری » 6 و 7 دی 1402 از ساعت 8 صبح در محل مرکز همایش های بین المللی بوستان و به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، برگزاری می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، همایش ملی « جایگاه شهرسازان در فرآیند ساخت و ساز شهری » 6 و 7 دی 1402 از ساعت 8 صبح در محل مرکز همایش های بین المللی بوستان و به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، برگزاری می شود.

این همایش ملی شامل محورهای زیر است:

  • تغییر کاربری اراضی شهری
  • تفکیک و تجمیع اراضی شهری
  • انطباق شهری ساختمان
  • پدافند غیرعامل با تاکید بر ضوابط شهرسازی
  • بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری
  • آماده سازی اراضی شهری

همایش ملی « جایگاه شهرسازان در فرآیند ساخت و ساز شهری » دارای مجوز ارتقای پایه مهندسین شهرسازی از دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی است.

شهرداران، معاونان فنی –  شهرسازی شهرداری های استان خوزستان و مهندسان شهرساز سراسر کشور از جمله مهمانان این همایش هستند. گفتنی است در زمان برگزاری همایش ملی « جایگاه شهرسازان در فرآیند ساخت و ساز شهری »، کارگاه های تخصصی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال مقالات برای این همایش، 30 آذر 1402 است.

آدرس وب سایت این همایش www.pupcp.ir ، پست الکترونیکی دبیرخانه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  و شماره تماس دبیرخانه 06133380066 است.

لازم به تاکید است محل دبیرخانه همایش ملی « جایگاه شهرسازان در فرآیند ساخت و ساز شهری »، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان است.