آخرین جزئیات کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای، منتشر شد

آخرین جزئیات جلسه 24 مهر 1402 در کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای سازمان نظام مهندسی ساختمان، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمید اسلامی، رئیس کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای سازمان نظام مهندسی ساختمان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه در ابتدای دهمین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای که به صورت مجازی و حضوری تشکیل شد، فعالیت دبیرخانه پایش اخلاق حرفه ای در استان قم مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در ادامه مشمولیت یا عدم مشمولیت اعضای کمیته ها و کمیسیون های سازمان نظام مهندسی استان ها در ارتباط با بخشنامه تعارض منافع مورد بررسی قرار گرفت که به اتفاق آراء ، نظر اعضای کمیسیون بر این بود که هیچ کدام از اعضای کمیته و کمیسیون ها مشمول بخشنامه تعارض منافع قرار نمی گیرند.

وی افزود: در ادامه این جلسه، بحث گروه مجازی مشترک بین کمیسیون پایش اخلاق حرفه ای شورای مرکزی و کارگروه های پایش اخلاق حرفه ای استان ها که اخیرا تشکیل شده است، مطرح و مقرر شد برنامه های کمیسیون در این گروه قرار گیرد.

به گفته اسلامی، با مشارکت اعضای کارگروه ها، بحث «آموزش اخلاق حرفه ای برای مهندسین» در بدو ورود به حرفه و همچنین جهت ارتقاء پایه پیگیری می شود. در ادامه مقرر شد در جلسه آتی این کمیسیون، منشور اخلاقی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها با توجه به برقراری این انتخابات در سال آینده، در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد.