چهارمین جلسه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمین جلسه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی روز چهارشنبه مورخ 1402/02/13 به صورت تلفیقی (حضوری مجازی) در محل شورای مرکزی برگزار شد.

اهم موضوعات مصوب شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:

  • آموزش مهندسین برای ارتقا و دوره هایی که آنها طی می کنند و منطقه بندی آموزشی کشور به نحوی دسترسی به آموزش آسان با شد مطرح شد.
  • ارسال دو نامه از سوی شورای مرکزی به دفتر مقررات ملی در باب نامه اول الزامات ترافیکی، مبحث 23 جهت ابلاغ به استانها و نامه دوم اخذ اطلاعات مرتبط با تعداد دانشجویان و اساتید صلاحیت دار برای آموزش و یادگیری دوره های ارتقا مطرح شد.
  • مقرر شد مقدمات پیش بینی یک دوره آموزشی مبحث23 در حاشیه مجمع عمومی پیش رو در تیرماه 1402 در شهر تبریز نیز انجام شود تا بدینوسیله مهندسین علاقه مند در استان آذربایجان شرقی و استانهای همجوار و هم منطقه در آن دوره ها شرکت فرمایند.
  • مقرر شد موضوعات مطرح شده در باب دامنه شمول خدمات مبحث23 ترافیک توسط استانهای مسئول به مدیریت آقای زوربخش جمع بندی و در جلسه ای فوق العاده در اسرع وقت جمع بندی و تصمیم گیری توسط شورای مرکزی به دفتر مقررات ملی ارسال شود.
  • مقرر شد گروه تخصصی ترافیک رایزنی های لازم را با شرکت های مرتبط با ایمن سازی ساختمان ها انجام و جهت هماهنگی و عدم تداخل با شرح وظایف مهندسین ترافیک تعاملات لازمه را با آن شرکتها پس از مشورت در جلسه آینده گروه تخصصی انجام دهد.
  • مقرر گردید برنامه ریزی به جهت تشکیل جلسه با متولیات درون و برون شهری (شهرداریها و شورای شهر، استانداری، فرمانداری ها و راهداری های حمل و نقل و...) در هفته حمل و نقل به جهت تبیین فعالیت های حمل و نقلی با رویکرد افزایش ایمنی و کاهش سوانح و تلفات انجام گیرد.
×