با حضور حداکثری اعضاء

سیصد و شانزدهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزارشد

سیصد و شانزدهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور حمزه شکیب، رئیس شورای مرکزی وهمچنین حضور حداکثر اعضا به صورت حضوری برگزارشد

 در این جلسه که با 5 دستور جلسه شروع به کار کرد در ابتدا با نطق پیش از دستور آقای دکتر شکیب با موضوع مشارکت استان ها دربحث همایش صدور خدمات مهندسی که در استان بوشهر برگزار خواهد شد، آغازشد  و در ادامه ایشان پیگیری موضوع بیمه مهندسان و موضوع تعارض منافع مواردی بود که به سمع و نظر اعضاء رساندن و در ادامه جلسه وارد دستور کار خود شد.

دستور کار اول جلسه : در خصوص  بحث دبیرخانه دائمی فن آوری های نوین با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ها، که به پیشنهاد استان سمنان مطرح شد و مقرر گردید به مدت یکسال این دبیرخانه در استان سمنان برقرار شود، و در خصوص ادامه آن برای سال های آتی نیز بعدا تصمیم گیری خواهد شد.

دستور کار دوم جلسه در خصوص  حل اختلاف ارکان استان آذربایجان شرقی، که به یک کارگروهی متشکل از اعضاء شورای مرکزی واگذار گردید و مقرر گردید گزارش آن در جلسات بعدی شورا ارائه گردد.

دستور کار سوم جلسه در خصوص گزارش عملکرد صندوق مشترک استان ها، که کارگروهی در این موضوع تعین شده بود که این کارگروه گزارش را در این جلسه ارائه نمود و مقرر شد نظام نامه صندوق مشترک استان ها در کمیته حقوقی شورای مرکزی مجددا بازنگری و بررسی شود و بعد از بررسی و تصویب برای مجمع  صندوق مشترک استان ها ارسال شود و همچنین برنامه ریزی برای برگزاری مجمع عمومی صندوق مشترک استان ها انجام شود.

دستورکار چهارم جلسه درخصوص گزارش کمیته راهبردی نظارت بر عملکرد استان ها توسط گروه نظارت ارائه شد، که این گزارش  مجموع  فعالیتهای چندماهه خود را ارائه نمود که در گام اول گزارش عملکرد استان تهران را مورد بررسی قرار داده بودند و اشکالاتی در خصوص عملکرد استان تهران توسط این کمیته مطرح شد و مقرر شد از طریق مکاتبه ای این موارد به سازمان استان گزارش شود و در گام اول اصلاح و گزارش مجددا در صحن شورای مرکزی مورد بررسی قرار گیرد .

و در پایان دستور کار پنجم جلسه در خصوص نظام نامه حقوق و دستمزد ارکان و اعضاء هیأت مدیره سازمان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و ادامه آن به جلسه بعدی شورای مرکزی موکول گردید.

×