ترازنامه سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصویب شد

سیصد و پنجمین جلسه شورای مرکزی برگزار شد

برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس هیات عمومی در تبریز

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان : سیصد و پنجمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و رؤسای سازمان‌نظام مهندسیاختمان استانها امروز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح به طور مشترک در سالن جلسات این سازمان برگزار شد. این جلسه که به ریاست دکتر حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد با تلاوت قرآن شروع و با نطق پیش از دستور چند نفر از اعضاء ادامه یافت. 

این جلسه هفت دستور جلسه داشت که پس از نطق‌های پیش از دستور اعضاء وارد دستور جلسه اصلی شدند که در ابتدا گزارش امور جاری توسط دکتر شکیب ارائه و اعلام شد در تلاش هستیم تا قبل از برگزاری هیات عمومی موضوع تعارض منافع و مبانی قیمت‌گذاری را به نتیجه برسانیم. پس از گزارش امور جاری چند تن از رؤسای استان‌ها به شرح بیان مسائل استان‌ها پرداختند. و  پس از آن رئیس کمیته اجرایی برگزاری اجلاس اجلاس هیات عمومی بیست و ششم که قرار است در تیر ماه در تبریز برگزار شود برنامه ها را تشریح کرد. بررسی و تصویب ترازنامه سال ۱۴۰۱ شورای مرکزی دستور بعدی بود و در ادامه به تصمیم‌گیری در خصوص تعیین خط مشی و اهداف سازمان جهت ارائه به هیات عمومی  پرداخته و  قرار شد کمیته‌ای برای انجام و تدوین آن تشکیل شود. 
 اعضای شورای مرکزی و روسای سازمان‌ها در ادامه با تأسیس شرکت بیمه مهندسان موافق بودند و مقرر شد جزئیات بیشتر توسط کارشناس مربوطه تشریح و پس از آن برای تصویب و اجرا در جلسه بعد مطرح شود.
×