سیصد و چهارمین جلسه شورای مرکزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان :روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور اکثریت اعضاء و به ریاست دکتر شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

طبق دستور جلسه اعلام شده پس از تلاوت قرآن کریم چند نفر از اعضاء نطق‌های پیش از دستور داشتند و پس از آن گزارشی از امور جاری شورای مرکزی ارائه شد.

برگزاری هیات عمومی، رفع تعارض منافع، بررسی ماده 27، نظارت بر عملکرد استانها، مبانی قیمت گذاری و شناسنامه و فنی و ملکی از مواردی بود که توسط شورای مرکزی در حال پیگیری است. و درباره رفع تعارض منافع قرار شد اگر تا قبل از مجمع عمومی به نتیجه نرسد موارد توافق شده ابلاغ شود، همچنین موضوع ساختار شکست هم در دستور کار است.

اعضای شورای مرکزی پس از ارائه گزارش امور اجرایی وارد دستورات کاری اصلی جلسه شدند که در ابتدا دکتر صبری گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های در حال انجام برای برگزاری شورای عمومی ارائه کرد.

براساس گزارش رئیس محترم کمیته اجرایی برگزاری اجلاس هیأت عمومی بیست و ششم قرار شده که قبل از برگزاری هیأت عمومی تا هفته آینده مستندات و دستورها در سایت شورا اطلاع رسانی شود، ترازنامه مالی، گزارش عملکرد شورا از ابتدا تاکنون و ارائه اهداف و خط مشی دوره نهم شورای مرکزی از جمله آن موارد شمرده شد در ادامه بیان داشتند که دو استان برای ارائه گزارش عملکرد تعیین گردند. در این خصوص مهندس هاشم زاده گزارشی از حضور و فعالیت‌های استان‌ها ارائه کرد و از برخی رؤسای استان‌ها خواستتند که گزارشی از فعالیت‌های خود را ارائه کنند.

سپس اعضاء وارد دستور دوم جلسه یعنی ارائه برنامه و بودجه شورای مرکزی جهت بررسی و تصویب شدند که بندهای باقی مانده آن تصویب شد و در ادامه درباره "کمیته حل و فصل اختلاف بین ارکان از طریق داوری" تصمیم‌گیری شد.

در پایان این جلسه درخواست شد جهت ابلاغ سریعتر نظامنامه دفاتر نمایندگی‌ها روسای استان­ها نسبت ارسال اطلاعات درخواستی اقدام لازم به عمل آورند.

×