همایش ملی «آشنایی با مبانی و اصول به سازی و مقاوم سازی ساختمان ها»، برگزار می شود

همایش ملی «آشنایی با مبانی و اصول به سازی و مقاوم سازی ساختمان ها»، به صورت حضوری در تاریخ 20 و 21 دی ماه 1402 ، ساعت 8 صبح به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در محل سالن اجتماعات شرکت گاز، برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، همایش ملی «آشنایی با مبانی و اصول به سازی و مقاوم سازی ساختمان ها»، به صورت حضوری در تاریخ 20 و 21 دی ماه 1402 ، ساعت 8 صبح به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در محل سالن اجتماعات شرکت گاز، برگزار می شود.

این همایش دارای مجوز ارتقاء پایه از دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی بوده و جایگزین یکی از دوره های آموزشی ارتقاء پایه در رشته های عمران و معماری با صلاحیت های نظارت و اجرا است.

مدت زمان دوره آموزشی این همایش 16 ساعت است و آزمون پایانی در تاریخ 21 دی ماه ساعت 17:30 به صورت حضوری برگزار می شود.

محورهای همایش ملی آشنایی با مبانی و اصول به سازی و مقاوم سازی ساختمان ها شامل موارد زیر است:

  • 1. مبانی و هدف به سازی، سطوح عملکرد و روش های تحلیل
  • 2. برخی روش های مقاوم سازی ساختمان های بنایی
  • 3. ارزیابی و مدل سازی اعضا و سیستم های سازه ای ساختمان های بتن مسلح
  • 4. روش های به سازی و مقاوم سازی ساختمان های بتن مسلح
  • 5. آشنایی با مبانی و روش های بهسازی خاک
  • 6. راهکارهای تقویت بتن آسیب دیده در فرایند مقاوم سازی ساختمان ها
  • 7. مقاوم سازی ساختمان های بنایی موجود1
  • 8. مقاوم سازی ساختمان های بنایی موجود 2

محورهای یاد شده توسط، حمزه شکیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، عباسعلی تسنیمی، استاد و عضو هیئت علمی دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه تربیت مدرس تهران، محسن صابر ماهانی، استاد و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران، امیرمحمد رمضانیان پور، استاد و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران، محمودرضا ماهری، استاد و عضو هیأت علمی بخش مهندسی راه، ساختمان و محیط زیست دانشگاه شیراز و امیر فرج الهی راد، استاد و عضو هیات علمی دانشکده معماری دانشگاه تربیت مدرس تهران، ارائه و تدریس می شود.

 لازم به تاکید است این دوره جایگزین دوره مبحث 19 مقررات ملی ساختمان نیست.

تاریخ شروع ثبت نام برای شرکت در این همایش یکم تا بیستم دی 1402 است و تخفیف50 درصدی جهت ثبت نام تنها تا 10دی ماه اعمال می شود و پس از این تاریخ، ثبت نام با مبلغ کل و بدون احتساب تخفیف محاسبه می شود.

آدرس پایگاه اطلاع رسانی و ثبت نام در همایش و  hormozgan-ceo.com و شماره تماس: 07632440 داخلی 2277 و 2280 است.