رئیس کمیسیون صدور خدمات مهندسی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان:

همایش صادرات خدمات مهندسی با محوریت بخش طراحی برگزار می شود

بهروز فرح شیرازی گفت: در راستای تسهیل و کمک به صادرات خدمات مهندسی با محوریت طراحی، برگزاری همایشی را در دست بررسی و برگزاری داریم که زمان و مکان دقیق و نهایی آن به زودی اعلام می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، بهروز فرح شیرازی، رئیس کمیسیون صدور خدمات مهندسی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه کمیسیون صدور خدمات مهندسی در دوره نهم شورای مرکزی این سازمان تشکیل شد، گفت: هدف و محور فعالیت این کمیسیون صادرات خدمات فنی و مهندسی با محوریت بخش طراحی است.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل و کمک به صادرات خدمات مهندسی با محوریت طراحی، برگزاری همایشی را در دست بررسی و برگزاری داریم که زمان و مکان دقیق و نهایی آن به زودی اعلام می شود.

فرح شیرازی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این همایش معرفی اشخاص حقیقی است که خدمات مهندسی را با محوریت طراحی، صادر می کنند، اظهار داشت: این همایش با همکاری بخش دولتی، خصوصی و سایر نهادهای ذی ربط در بخش مهندسی برگزار می شود و محور اصلی آن نیز پرداختن به بخش طراحی رشته های هفتگانه است. ابعاد مختلف برگزاری این همایش در جلسه امروز شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان بررسی می شود.