ادامه نشست هم‌اندیشی اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

روسا سازمان‌های نظام مهندسی استان‌های کشور در نشستی دو روزه در محل سالن جلسات شورای مرکزی بندهای باقیمانده اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، روز چهارشنبه و پنج شنبه 24،25 فروردین ماه با حضور حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، برخی از اعضا و مشاوران شورای مرکزی، روسا و جمعی از اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌های کشور، پیش‌نویس اصلاحیه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد ارزیابی، نقد و بررسی قرار گرفت.

‎در این نشست که به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، در ابتدا دکتر شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن خیر مقدم به میهمانان ابراز امیدواری کرد این نشست‌ها نتایج مفیدی برای همه ذینفعان قانون داشته باشد و به زودی متن پیش‌نویس به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.
در ادامه، مهندس فرج‌زاده‌ها مشاور عالی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در امور قوانین، مقررات و آیین نامه‌ها با اشاره به این نکته که در این نشست بررسی ادامه بندهای پیش‌نویس اصلاحیه قانون در دستور کار قراردارد، از ماده19 شروع به بررسی و اصلاح بندها با نظر اکثریت کرد.

‎در آخر تا عصر روز پنجشنبه تمام مواد مورد بازبینی قرار گرفت و پس از لحاظ کردن نظرات در خصوص مواد قانون در این نشست دو روزه، مجدد فایل اصلاح شده جهت نظرخواهی نهایی در اختیار سازمان استان‌ها قرار خواهد گرفت و با جمع‌بندی نتایج این نشست و نشست‌های قبل به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

×