در دهمین جلسه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی:

پیگیری دامنه شمول مبحث ۲۳ از دفتر توسعه مهندسی و دفتر مقررات ملی

جلسه گروه تخصصی ترافیک شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان سه شنبه هجدهم اردی بهشت ۱۴۰۳ در محل شورای مرکزی برگزار شد.

دهمین جلسه گروه تخصصی ترافیک با شرکت اعضای این گروه به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد. طی این جلسه به اتفاق آراء «دکتر یوسف ساجد» به‌عنوان دبیر گروه انتخاب شدند و پس از آن  نیز دکتر زوربخش و دکتر ساجد گزارشی از روند پیگیری دامنه شمول مبحث ۲۳ ارایه کردند و با توجه به تصویب جزییات آن سال ۱۴۰۲ در گروه تخصصی ترافیک و ارسال آن از سوی شورای مرکزی به معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی و ابلاغ، مقرر شد این موضوع توسط دبیر گروه از دفتر توسعه مهندسی و دفتر مقررات ملی ساختمان پیگیری شود.

در ادامه این جلسه در خصوص بحث آموزش و ارتقاء پایه اعضای رشته ترافیک، دکتر ساجد گزارشی از برگزاری دوره‌های ارتقاء پایه ۲ به ۱ در استان‌های مازندران و اردبیل و همچنین ۳ به ۲ و جبران کسری نمرۀ ورود به حرفه در استان اردبیل با شرکت اعضای واجد شرایط از استان‌های مختلف کشور در سال گذشته را در جلسه ارایه دادند و مقرر شد پروانه آموزشی اساتید واجد شرایط ترافیک در جلسات بعدی در دستور کارگروه قرار گیرد.

×