بامجوز رسمی وزارت ارشاد صورت گرفت؛

آغاز به‌کار رسمی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان و تارنمای آن

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان از آغاز به‌کار رسمی تارنمای پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با آدرس « www.newsceo.ir » خبر داد.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان های استانی از آغاز به‌کار رسمی تارنمای پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با آدرس « www.newsceo.ir » خبر داد.

کمیل صرامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه طرح راه اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان مورد تاکید ریاست سازمان، شورای مرکزی و شورای سیاستگذاری روابط عمومی بود، اعلام کرد: تارنمای پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که از چندین ماه قبل به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده بود، اخیرا با آدرس « www.newsceo.ir » و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی شروع به کار کرده است.
 
وی با اشاره به تصویب راه اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان در بیست و دومین اجلاس هیات عمومی مندرج در بند ١٨ و پیشنهاد ریاست سازمان در جلسه شورای مرکزی و تصویب آن، گفت: برهمین اساس، اجرای این پروژه در دستور کار روابط عمومی سازمان قرار گرفت و در نهایت با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرانجام رسید.
 
مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان یادآور شد: در یکی از جلسات اخیر مدیران روابط عمومی سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور، از پایگاه خبری نظام مهندسی، رونمایی و اهداف و نحوه راه اندازی شرح داده شده است. 
 
وی در ادامه گفت: پایگاه خبری دارای ظرفیت‌های مختلفی خواهد بود که مهمترین آن، طرح موضوعات جاری و آسیب شناسی صنعت ساختمان و بررسی چالش‌های ساخت و ساز با سیاست گذاری کلان است.
 
صرامی همچنین عنوان کرد: با تاکید ریاست سازمان، قرار است پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان با چشم انداز کوتاه مدت و با استمرار حمایت همه ارکان به ویژه همکاری سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کلیه استان‌ها به مهمترین خبرگزاری صنعت ساختمان ایران تبدیل شود.
 
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان های استانی در عین حال، هدف از راه اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را ارتقای جایگاه سازمان و نقش آفرینی در عرصه‌های ملی و بین المللی با استفاده از ابزار‌های رسانه حرفه‌ای، وحدت رویه و انسجام در انتشار اخبار سازمان‌های استانی به طور مستمر و ایجاد شبکه‌های اجتماعی، توسعه فضای مجازی به منظور ایجاد ارتباطات گسترده و آگاهی سازی جامعه به اهمیت مقوله کیفیت و صرفه جویی منابع در ساخت و ساز عنوان کرد و گفت: این اقدام در راستای اقدامات تحول آفرین و رویکرد استراتژیک دوره هشتم شورای مرکزی نظام مهندسی نسبت به گذشته انجام شده است.
 
به گفته وی، تاسیس پایگاه خبری نظام مهندسی به عنوان یک فرصت می‌تواند به نقش آفرینی اعضا در افزایش کیفیت ساختمان جامه عمل بپوشاند.
 
کمیل صرامی در پایان ابراز امیدواری کرد، با پتانسیل‌های مختلف سازمان با ۶۰۰ هزار عضو فرهیخته و بهره گیری از تمام توان در راستای احقاق حقوق اعضای شریف سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گام برداریم.
 

https://iriceo.ir/index.php/architecture/%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7