دویست و نود و یکمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی با حضور رئیس سازمان و کلیه اعضا برگزار شد.

 
صبح امروز با حضور کلیه اعضای شورای مرکزی،  ۲۹۱امین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی در محل سالن جلسات به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید.
جلسه با دستورکار در خصوص گزارش امور جاری، بررسی و تصویب تقویم جلسات، انتخاب اعضای شورای انتظامی، ارایه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۱، انتخاب اعضای گروهها و کمیسیونهای تخصصی، گزارش نحوه برگزاری اجلاس فوق العاده هیات عمومی و گزارش نظامنامه ارجاع نظارت شروع به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی، در ابتدای جلسه دکتر حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی ضمن تبریک روز جهانی شهر سازی، در خصوص جلسه مشترک کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و پیگیری پیرامون اصلاح قانون نظام مهندسی گزارش داد و گفت: به دنبال این هستیم تا با تعامل نمایندگان مجلس، اصلاح قانون به نحو احسنت پیش برود.
وی در ادامه جلسه گفت: کمیسیون عمران احترام ویژه ای برای نظرات سازمان قائل است و این امر قطعا راه گشای خوبی برای اجرای برنامه های سازمان خواهد بود.
 وی در پایان صحبت هایش بیان کرد: از اعضای جلسه شورا خواهشمندم که با کمک همدیگر فضای نظام مهندسی را به سمت کارهای حرفه ای و کیفیت سازی در حوزه مسکن ببریم.
در ادامه طبق دستور جلسه موضوع تقویم جلسات مطرح و در خصوص جلسات شورای مرکزی و نشست روسای سازمان استانها، هر کدام از اعضا جلسه نقطه نظرات خود را ارایه نمودند.
همچنین در پایان نوبت اول جلسه، انتخابات اعضای شورای انتظامی نظام مهندسی برگزار شد و آقایان مهدی اژدری مقدم و علی فرج زاده ها به عنوان اعضای اصلی و آقای امیر سلیمی به عنوان عضو علی البدل با اکثریت آرا انتخاب شدند.
 
در نوبت دوم جلسه میزبانی اجلاس فوق العاده هیات عمومی سازمان نظام مهندسی مورد بحث قرار گرفت و محل برگزاری اجلاس، تعداد مدعوین، دستور جلسه و سازوکار اجرایی برگزاری اجلاس از جمله مواردی بود که تصمیم گیری شد.

در ادامه دستورکار جلسه درخصوص تعداد اعضای گروه های تخصصی شورای مرکزی در هفت رشته و عناوین کمیسیون ها با بررسی همه جانبه اعضا، تصمیم گیری شد و در پایان دستورکارهای باقی مانده به جلسه آتی موکول شد.

×