پیام مهندس خرم به مناسبت روز مادر

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت میلاد با سعادت دخت مکرم پیامبر اسلام، اسوه ایثار و تقوی، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام شامخ زن و مادر، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، مهندس احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت میلاد با سعادت دخت مکرم پیامبر اسلام، اسوه ایثار و تقوی، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام شامخ زن و مادر، پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
 
با سلام و احترام
 
میلاد با سعادت دخت مکرم پیامبر اسلام، اسوه ایثار و تقوی، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز گرامیداشت مقام شامخ زن و مادر را به خانواده بزرگ نظام مهندسی ساختمان کشور به ویژه بانوان گرامی تبریک عرض می نمایم.
 
حضور موثر زنان در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی ، فرهنگی و ورزشی بیانگر پیشرفت هر جامعه است. این زنان و مادران هستند که در پرتو الطاف مهربانانه و بیکرانشان نقش اساسی و انسان ساز خود را در مسیر تعالی و شکوفایی و درخشش جامعه ایفا می نمایند.
 
بر خود لازم می دانم تا ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از زحمات ارزشمند همه بانوان گرامی کشور عزیزمان بویژه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همه افتخار آفرینان در عرصه های گوناگون تقدیر و تشکر نمایم.
سلامتی و سعادت همه شما عزیزان را از درکاه خداوند متعال مسالت دارم.
 
بی روی تو خورشید جهان‌سوز مباد
هم بی تو چراغ عالم افروز مباد
با وصل تو کس چو من بد آموز مباد
روزی که تو را نبینم آن روز مباد
 
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور