برگزاری دومين جلسه هم انديشى شوراهاى انتظامى كليه استانها با مهندس خرم

دومين جلسه هم انديشى شوراهاى انتظامى كليه استانها با مهندس خرم در محل تالار اجتماعات دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، دومين جلسه هم انديشى شوراهاى انتظامى كليه استانها با حضور مهندس احمدخرم، ریاست سازمان و اعضای هيات رييسه شوراى مركزى در محل تالار اجتماعات دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد.

مهندس خرم در این جلسه با ابراز خرسندى از برگزارى دوباره جلسه هم اندیشی در فاصله كوتاه، خواستار تداوم و مستمر برگزاری این نوع جلسات در آینده شد.
 
وی با تاکید بر اینکه هر فردی در جایگاه قضاوت قرار می گیرد، سوگند یاد می کند که جز حق چیزی نگوید، خطاب به اعضای شورای انتظامی اظهار داشت: عدم دخالت دیگران در رای و قضاوت شما، مهمترین اصل است.
 
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ادامه خواستار ارائه نقطه نظرات شوراهای انتظامی در بخش انتظامی قانون شد و تصریح کرد: هماهنگی بین ارکان سازمان در استانها و کشور بسیار لازم، ضروری و در نهایت فوق العاده موثر خواهد بود.
 
مهندس خرم با اشاره به تدارک گردهمایی ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان، گفت: استقلال معنی اش این نیست که جلسات هم اندیشی و هماهنگی با یکدیگر نداشته باشیم.